Contact

Masterclass patiënt journey

Wil jij aan de slag met patiënt journey’s in de gezondheidszorg? Wil jij weten hoe je van persona’s naar touchpoints in lijn met je merkwaarden komt? En wil jij kunnen bepalen wat het  ‘moment van de waarheid’ is voor je zorgklant? Dan is de masterclass patiënt journey zeker iets voor jou!

Een goede klantbeleving (customer experience) wordt steeds belangrijker in het gevecht om de zorgklant. Steeds vaker worden klantpersona’s en klantreisanalyses als verbeterinstrument ingezet. In deze masterclass leer jij hoe je de klantbeleving kunt verbeteren met behulp van klantpersona’s en klantreizen (customer journeys). Je krijgt inzicht in de belangrijkste bouwstenen van een goede klantcontactstrategie en de manier waarop je met succes klantpersona’s en klantreizen kunt opstellen, analyseren, verbeteren en toepassen. Belangrijke succes- en faalfactoren passeren de revue, evenals vele tips en trucs.

De volgende onderwerpen komen deze dag aan bod:

  • Omnichannel klantcontact: belangrijke ontwikkelingen en trends.
  • Wat is een klantpersona en waar dient het voor?
  • Wat is een klantreis en wat kun je ermee?
  • Verschillende soorten klantpersona’s en klantreizen.
  • Samenstellen van klantpersona’s en klantprofielen.
  • Werken vanuit de relatielevenscyclus en event driven marketing.
  • Inventariseren, analyseren en verbeteren van klantreizen (customer journey mapping).
  • Kenmerken van een goede klantbeleving (customer experience).
  • Momenten van de waarheid (moments of truth) en peak-end-rule.
  • Voorbeelden van klantpersona’s en klantreizen in de praktijk.
  • Het implementeren van klantpersona’s en klantreizen.
  • Aan de slag: zelf samenstellen van klantpersona’s en analyseren van klantreizen.

Voor wie is deze masterclass?

Deze masterclass is voor marketing- en communicatiemanagers, -adviseurs en -medewerkers die zich bezig (gaan) houden met klantpersona en verbeteren van klantreizen (customer journey’s). Daarnaast is deze masterclass uitermate geschikt voor diegenen die op zoek zijn naar meer inzicht, praktijkervaringen en concrete voorbeelden, handvaten, tips en trucs. Deze masterclass is ook geschikt voor zorgmanagers en beleidsmedewerkers die hiermee te maken krijgen.

Waneer is het en waar moet ik heen?

Martijn komt op 19 oktober 2017 naar Bilderberg Hotel Wolfheze te Wolfheze om deze masterclass te geven. Voor de navigatie: het adres is Wolfhezerweg 17,  6874 AA  Wolfheze.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Wil je graag aanwezig zijn bij de masterclass van Martijn? En sta jij te popelen om meer te leren over patiënt journeys? Meld je dan aan voor de masterclass op de website van Zorgmarketing Academie. Hier vind je ook praktische informatie over de masterclass.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.