Contact

Wij zoeken jou! Een beetje eigenwijze marcom-adviseur (medior)

DNA-profiel: zorgbloed en publieke domein-aderen

Ha marketingcommunicatie adviseur, wij zoeken jou! Want jij ziet hoeveel er gaande is in de gezondheidszorg en het publieke domein. Popel je om organisaties en gemeenten te helpen hun marketingcommunicatie vlot te trekken? En dan niet met 13 in een dozijn-oplossingen? Snap je hoe je de radertjes van markt, doelgroep en organisatie soepel in elkaar laat grijpen? En hoort online bij jouw wereld? Bingo.

Dan wil Zorgbroeders graag met jou in gesprek.

 

Wie zijn wij dan?
Zorgbroeders is een leuk (echt!) bureau in het hart van het dorpje Maarssen. Buiten klingelt het carillon en achter ons stroomt de Vecht. Binnen stroomt de koffie, thee en creativiteit in één open ruimte. Een plek voor jou om je als adviseur nog verder te ontwikkelen. Noem ons de regisseurs van marketing in de zorg en de publieke sector. We sturen en adviseren. Van merkstrategie tot kneitergoede content en (website)concepten die echt werken. Verschillende ziekenhuizen, ouderenzorgorganisaties, revalidatie-instellingen, gemeentes etc. hebben al voor ons en voor onze werkwijze gekozen. Nu jij nog!

 

We zijn wel kritisch. Daarom hebben we ook enkele eisen:

Je vindt de zorg en/of de publieke sector niet alleen leuk terrein, je snapt ook wat er gaande is.

Je focust op marketing- en communicatieadvies. Je maakt werksessies met klanten en hun doelgroepen inspirerend en energierijk. Je staat stevig in je mening, maar brengt dit altijd op een positieve manier aan de man. Je presenteert liever in pakkende PowerPoint-presentaties dan vuistdikke rapporten.

Je houdt van helder en duidelijk. Je pakt kansen als je ze ziet. Je houdt van werken in duo’s.

Je vindt ’t prima om naar de klant te reizen. We adviseren liever bij de klant zelf, dan op kantoor.

 

We vinden het logisch dat je het volgende hebt:

  • Minimaal 4 jaar werkervaring;
  • Bewezen adviesvaardigheden, waar je vol vuur over kunt vertellen;
  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding;
  • Kennis van online ontwikkelingen en webtrajecten;

Ben jij dit ten voeten uit?

Dan ligt er een contract voor je klaar, van 24-40 uur per week. We gaan uit van een salaris tussen € 3.000 – € 4.400, op basis van een 40-urige werkweek. Daarnaast hebben we ook regelingen voor vergoeding van telefoonkosten, lunchkosten, etc.

 

Zin in? Stuur dan je motivatie en LinkedIn-profiel naar Esther van Boxtel via esther@zorgbroeders.nl. Als je ons nieuwsgierig maakt, plannen we snel een afspraak om je te leren kennen.

 

Acquisitie wordt (echt) niet op prijs gesteld.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst.