Contact

Campagnes

In de zorg zie je vooral campagnes die gericht zijn op een eindresultaat; de (potentiele) klant moet iets doen. Wij zijn er van overtuigd dat een campagne begint met het creëren van aansprekende content, waarmee je een band opbouwt met je doelgroep. Pas als je betrokkenheid hebt gecreëerd, bereik je het beste eindresultaat. Deze betrokkenheid bouwen we stap voor stap op. Als er interesse is, kun je via kleine acties langzaam je (potentiele) klant overtuigen en aanzetten tot actie. Het grote voordeel van online campagne voeren, is dat je dit kunt meten. Je weet precies wie geïnteresseerd is en hoe je die persoon in je volgende uiting kunt bereiken.

Daarom Zorgbroeders

Wij pakken campagne voeren net even anders aan. Wij hebben ruim 15 jaar ervaring met marketingvraagstukken in de zorg en weten inmiddels hoe je bepaalde zorgthema’s onder de aandacht van patiënten, cliënten en consumenten kunt brengen. Daarbij zijn we betrokken én rete creatief. We denken altijd out of the box, kleuren buiten de lijntjes en zetten altijd een stap extra voor onze klanten om eruit te halen wat erin zit. Niet wij óf jullie, maar samen vormen we het campagneteam. We formuleren realistische campagnedoelstellingen. Het budget besteden we vooral aan het creëren van aansprekende content, niet aan grote advertenties. Wij weten dat dit werkt en dat jij je campagnebudget zo effectief en efficiënt inzet.

  • Content die aanspreekt

  • Betrokkenheid creëren

  • Overtuigen en aanzetten tot actie

  • Samen vormen we het campagneteam

Buzz

Bekijk alle