Contact

E-mailmarketing

Dit begint voor ons bij een heldere en unieke bladformule. Hierin staat welke thema’s we in de nieuwsbrief aansnijden, welke content we gebruiken, welke toon en uitstraling passend zijn en hoe vaak de nieuwsbrief moet verschijnen. De bladformule maken we samen met jou. En wat ons betreft betrekken we ook de doelgroep erbij. Als we ook hebben nagedacht over de plaats van de nieuwsbrief in de middelenmix, kunnen we een passend ontwerp voor de nieuwsbrief maken.

Op maat vooruit

En nadenken over de inhoud van de eerste edities; een contentplanning maken dus. Het liefst kijken we hierbij een paar edities vooruit. Per editie kijken we bovendien naar het klikgedrag: welke artikelen en onderwerpen spreken aan? Op basis daarvan passen we onze contentplanning aan en bereiden we de volgende edities voor. Wil je dat wij de nieuwsbrief voor je schrijven? Geen probleem. Dat doen we graag!

Daarom Zorgbroeders

Wij hebben ervaring met e-mailnieuwsbrieven voor diverse zorginstellingen zoals ziekenhuizen en ouderenzorginstellingen. Kenmerkend voor Zorgbroeders zijn de interactieve sessies waarin we samen met jou de strategie, het doel en de vertaling naar de nieuwsbrief bepalen. Wij kruipen in de huid van je organisatie en in die van je doelgroep. Zo krijg jij een nieuwsbrief die past bij je organisatie én efficiënt wordt ingezet om zo dicht mogelijk bij je doelgroep te komen.

  • Onderdeel van je middelenmix

  • Unieke bladformule

  • Contentplanning op basis van klikgedrag

  • Ervaring met e-mailmarketing in de zorg

Buzz

Bekijk alle