Contact

Klantenreis en klantperceptie

We kijken naar álle stappen die je klant in zijn proces doorloopt. En dan hebben we het niet over het zorgpad in je organisatie, maar over alle stappen in het zorgproces. En dat proces begint eerder dan in de draaideur van je zorgorganisatie. Door te kijken naar taken, wensen, zorgen en behoeften van je klant – en hierop door te vragen – kom je tot de essentie van wat jouw klant wil. Echt, zorgorganisaties staan versteld van de klantinzichten die boven tafel komen als je drie keer de vraag ‘waarom?’ stelt! Daarmee raakt de klantreis ook de klantperceptie en leer je je klant veel beter kennen.

Daarom Zorgbroeders

Wij maken ‘de klant staat bij ons centraal’ écht concreet. We snappen de wereld van de zorg en hoe klantreizen in elkaar zitten. In werksessies met jouw organisatie en met je klanten brengen we aan de hand van creatieve werkvormen de klantreis in kaart. Ook helpen we te focussen op welk moment in de klantreis je het verschil wilt maken voor jouw doelgroep. Wat je overhoudt, is een duidelijke typering van je klanten en hoe zij het proces beleven. Vanuit die analyse weet je op welke momenten je met welke marketingcommunicatie en service het verschil kunt maken. Je wordt dus niet alleen doel- en doelgroepgerichter maar zet je marketingcommunicatie efficiënter en effectiever in. Een win-win situatie voor jou én je klant dus.

  • Klant centraal écht concreet

  • Proces in kaart brengen

  • Focus op moment in de klantreis

  • Verschil maken met M&C

Buzz

Bekijk alle