Contact

Merkstrategie

Met creatieve werkvormen gaan we op zoek naar wat jullie uniek maakt. We doen ook altijd een analyse van de markt: waar sta je ten opzichte van concurrenten en hoe kom je over bij patiënten en cliënten? Zien zij jouw zorgorganisatie of organisatieonderdelen als onderscheidend? Het is verleidelijk om voor elke dienst of centrum binnen je zorgorganisatie een nieuw merk op te tuigen. Daarom zijn we soms streng: samen met jou waken we ervoor dat er geen kerstboom aan merken ontstaat. We bewaken de eenheid en zorgen dat je merkstrategie beheersbaar blijft. ‘How many brands do you need, how many brands can you feed?’ dus! En dat was voor sommige klanten echt een eye opener!

Daarom Zorgbroeders

Op een leuke manier dwingen we je om buiten de lijntjes te kleuren. De kernwaarden ‘professioneel’, ‘kwaliteit’ ‘gastvrij’ vegen we bij voorbaat al van tafel. Dit klinkt streng, maar er wordt gelukkig veel gelachen in de sessies! Zo komen we op een leuke manier tot het maken van belangrijke keuzes. Uiteraard helpen we je ook om deze mooie woorden om te zetten in daden. Met ontwerpen maken we het resultaat zichtbaar en tastbaar, zodat je merk echt gaat leven. Zowel in je eigen organisatie, als bij (potentiële) patiënten en cliënten. En dat is precies wat jij wilt!

  • Uniciteit bepalen

  • Creatieve werkvormen

  • Keuzes maken

  • Zichtbaar en tastbaar met ontwerpen

Buzz

Bekijk alle