Contact

Patiëntportalen

In creatieve, interactieve werksessies met betrokkenen binnen en buiten je organisatie halen we beelden op. Deze beelden smeden we om tot een strategische en conceptuele richting voor de inzet van je patiëntportaal:

  • Wat is je visie op zorg ondersteund door een patiëntportaal?
  • Welke doelgroepen zijn belangrijk?
  • Wat zijn van deze doelgroepen de belangrijkste taken, wensen en zorgen bij het gebruik van je portaal?
  • Welke doelstellingen heb je?
  • Welke impact kan en mag de strategie en het concept van het portaal hebben op je organisatie?

De strategie en het concept werken we uit, leggen we bij je terug en scherpen we aan. We doen dit echt samen met je organisatie. We weten dat we op deze manier de organisatie het beste betrekken en dat we zo draagvlak creëren voor de realisatie en het gebruik.

Daarom Zorgbroeders

Met Zorgbroeders haal je professionals in huis gespecialiseerd in het ontwikkelen van portalen. Een portaal betekent veel voor mens, organisatie en techniek. Wij horen vaak van organisaties dat ze de patiënt centraal willen zetten. Voor ons is de klantreis daarbij een belangrijke methode. Hiermee krijg je inzicht in wat je doelgroepen aan doelen, taken, zorgen en wensen hebben. Met onze uitgebreide ervaring in de zorg weten we goed wat er speelt binnen en buiten zorgorganisaties. Bovendien nemen wij alle betrokkenen mee in het proces. Je krijgt dus een strategie en concept die zijn afgestemd met en op je organisatie én je klant. Je IT-dienstverleners en wij vullen elkaar aan. Wij kijken naar de strategie en het concept, zij naar de sterke techniek en bewezen implementatie.

  • Strategie portaal bepalen

  • Creatieve werksessies

  • Inzicht door klantreis

  • Afgestemd op jouw organisatie

Buzz

Bekijk alle